Innovatietraject Eventbedrijf Driessen Groep
Hoe kunnen we als eventbedrijf onderscheidend en anders zijn dan de concurrent?
Het eventteam van Driessen Groep heeft een goede reputatie als het gaat om organiseren van belevenisvolle events op de Brainport Human Campus. Of het nu gaat om een congresdag voor externe klanten of een event voor medewerkers, deelnemers vertrekken altijd vol energie en inspiratie. Dat vraagt om een volgende stap. Hoe groei je door naar een eventbedrijf en welke plek in de markt pak je?
De Aanpak
Voor dit project werd gekozen voor een innovatietraject. Uitgangspunt was samen bouwen aan een ijzersterke nieuwe propositie. Door middel van gesprekken met (potentiële) klanten en gesprekken met experts over trends en ontwikkelingen, werden inzichten verzameld voor een 2-daagse co-creatiesessie.
Het Resultaat
Lüün begeleidde een 2-daagse sessie met alle medewerkers van het eventteam en marketingstrategen. Via verschillende werkvormen en goede gesprekken, werd de input van de interviews gecombineerd met de kernwaarden en identiteit van het team. Zo vulden we stap voor stap een propositiecanvas, die als blauwdruk gaat fungeren voor het nieuwe bedrijf dat in 2023 het licht ziet.
Meedenken op maat, enthousiasme en gedrevenheid om onze casus zo goed mogelijk tot een einde te brengen.