Training
Storytelling
In het realiseren van vernieuwing en verandering spelen verhalen vaak een belangrijke rol. Maar wat maakt dat sommige verhalen aanslaan en andere niet? Wat zijn de ingrediënten van een goed verhaal? En hoe breng je een verhaal zodat je mensen echt in beweging krijgt?
Met behulp van Storytelling breng je structuur aan in je verhaal met maximale aandacht voor je doelgroep en boodschap. Tijdens deze training maak je in een dag kennis met het ‘vak’ van storytelling en leer je stapsgewijs hoe je een goed verhaal ontwerpt én overbrengt (Story & Telling).
Ik heb samen met 80 studenten Commerciële Economie genoten van de bevlogenheid, kennis en kunde van trainer Koen. Hij wisselde energie af met theoretische kennis, bleef persoonlijk en prikkelend en had aandacht voor de leervragen van de student.
- Sander Waulthers, Docent Fontys Eindhoven, Economie & Communicatie
Het resultaat na de training
- Je kent de basisbeginselen van Storytelling en weet wat de ingrediënten zijn van een goed verhaal.
- Je creëert met praktische oefeningen een eerste eigen verhaal voor jezelf en/of jouw organisatie.
- Je ervaart op welke manieren je een verhaal zo overbrengt dat het ook echt overkomt op je doelgroep door een mix van praktische beïnvloedings- en presentatietechnieken die je meteen kan toepassen.
- Je werkt aan je eigen ‘storytelling’ omdat je je verhaal leert designen vanuit de doelgroep en de context (1 op 1, vergadering of training/presentatie).
Voor wie?
Deze training is geschikt voor iedereen binnen de publieke sector of het bedrijfsleven die binnen zijn of haar organisatie bezig is met innovatie/verandering en met storytelling dit verder wil aanwakkeren.
Praktische informatie
- De training duurt 1 dag van 9:30 tot 16:30.
- Prijs incompany is op aanvraag tot 12 personen.
Aanmelden of meer informatie?
Heb je interesse in deze training? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op voor een vrijblijvend voorstel.